Inte latt att vara snorig!

Det kanns som denna forkylningen aldrig vill ge sig! Tusan ocksa! Men jag har Sam ikvall sa jag tankte att jag drar in i alla fall. Jag har faktiskt inte lika ont i oren eller halsen, det ar mer att jag har gront snor! Mums, verkligen intressant att veta, jag vet :)

Bade A o N har varit/ar sjuka o jag har val inte riktigt kant mig helt frisk under dessa tre veckor heller, men jag blir sa frustrerad! Gah, vf ska jag vara sjuk for? Jag har inte tid med det! Suck, ja ja. Jag tror jag ar helfrisk till onsdag i alla fall! :) Lill-lordag.



Vem vet, man kanske kan fa en fika dejt med **** denne veckan. Tihi, det hade inte varit helt fel :)

Kommentarer
Postat av: Timpa

hej lilla syster visste att du dejtade något mörkt.. mohahaha har du sett noniz blogg min lilla tjej är med där...

2009-11-11 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0