I'm Thankful for..

... being me! Thank you all who made me become who I am today.

Manga tackar nog gud for allt gott han har gjort o att han har funnits vid deras sida nar de har varit svart o allt annat gott han gor. Ja, jag ar da tyvarr ingen som tror pa gud i biblen, i koranen eller i nagon annan bok. Jag tror att nagot storre finns dar ute med karlek men som itne har nagon makt over mig. Jag anser att da man borjar tacka gud, glommer man bort sina medmanniskor som faktiskt ar de som har hjalpt dig att bli den du ar idag. Sjalvklart har jag gatt igenom en hel del som inte varit det roligaste, ett helvete har det kant som ibland, men jag har ju klarat mig igenom det o det ar det jag ar tacksam for =)

Jag ar tacksam for:
* for alla manniskor jag har i mitt liv. Ni verkligen betyder verkligen mkt for mig!
* for Sam (and you know why!)
* for karleken
* for naturen som ar sa vacker runt oss
* for att jag befinner har dar jag ar
* for att jag har ett san underbar familj att jobba for
* for mina drommar
* for allt vackert som finns kring mig
* for livet...

Det ar mkt i livet man inte tycker om, men varfor lagga energi pa sant? Jag sa tacksam o lycklig for det liv jag lever nu. Gah, livet ar verkligen underbart, aven da det kan vara lite krangligt ;) Tihi!

Vad ar du tacksam for :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0