Helgen over!

Suck, ja nu ar helgen over, men musiken den klingar i hogtalarna fortfarande! Familjen var hemma sent igar sa jag var verkligen ensam hela helgen, mysmys! Haha, helgen far mig att le, skammat o skaka pa huvudet. Ja, vad kan man saga egentligen?? Inget...!

"You're Swedish, right?"
"Nope, I'm from China!"
"What?! No you ain't!"
"Why not ;)"

Haha, jag vet inte hur manga som fragade om jag var svensk! Hur fan sag de det?? Sa till helgen blir det att jag ar fran Kina, haha! Vad tror ni de sager da! Bara for att man bor i Kina behover inte betyda att man maste var gul, eller?

Usch, det ar bara tva helger kvar innan jag aker hem till Sverige ;( Puhu! tarar! Fast det kanske kan vara bra for min lever, haha! Fast champagne kan val inte vara sa farligt? Eller vad ar varst, vodka eller champagne? Kanske mixen ;)

Nu ska jag vila ogonen i 5 min, sedan gora i ordning mig for att passa mini a! Wiiie, always so nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0