Happy Thanksgiving!

Nu ar det thanksgiving for hela slanten! Jag som hade tankt att jag skulle vakna runt tio idag (utan vacka klocka, hello miss C!!) men det gick inte! Vaknade runt tolv istallet o var helt sketslut! Sa det blev ingen traning tyvarr o nu har tiden bara sprungit ivag o jag har inte ens hunnit ta en promenad! F*CK..! Men men.. Nu ar det nog dags att hoppa in i duschen o gora sig i ordning for denna festliga dag!

Thanksgiving ar val som julafton for hos hemma. Ja julafton ar val stort har med men thanksgiving ska val vara lite mer extra. Fran att inte ha ngt att gora till tre inbjudningar, det ar inte helt fel ;) Jag ska hem till min amerikanska van Natasha o fira med nagra av mina karaste vanner har, synd att man inte kan fira med alla, men icke se nicke, det vills sej inte ga ihop, men men. Jag hoppas alla mina vanner far en trevlig thanskgiving i alla fall!

Ojoj, snart tre, iii! Nu ar de panik! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0