Godmorgon =)

Ja, klockan ar faktiskt innan tolv o jag ar uppe! Helt otroligt o jag har faktiskt tvattat en maskin tvatt med! De ni! Det hade da aldrig hant om familjen var hemma, haha! Just det ja, jag ar ensam hemma (om man inte raknar alla hoppetosser o moss vi har i huset ^^) denna helgen da familjen ar ute pa en liten resa da vi ar lite extra lediga =) Vilket da betyder att jag ar ledig med, yes! Visserligen hade jag tankt vanda upp o ner pa huset - MISS C SKA STADA, haha!

Ja, sa jag somnade sent igar, lite skrajsen ar man ju allt. Saknar min familj for de ar underbara (mindre underbara pa morgonen, men de ar ljud man lar sig att alska!)! Sa tre inatt stangde jag av min serie jag har langtat sa efter att den ska komma ut! Tre avsnitt har kommit ut o de tittade jag pa igar ^^ grr! Men utan vackaklocka bad jag om att vakna vid tio o vips, det gjorde jag! Trots bara 7 timmar somn, kanske sov ut igar allt, da var det mer 11 timmar somn!


So, what should I do on my free time? Sleep?!?! Even if it's just great sleeping, and I love it matter of fact, the answer is no =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0