Forsta advent?!

What! Just det ja, det ar det...! Shiit, det ar inte bra! Sa trakigt! Har har vi inte adventljusstakar o bara igar gick jag barfota (men det var kallt, faktiskt!) o solen stralar sa varmt dar ute! Ja, det kanns inte som forsta advent, men jag kan egentligen inte klaga ^^

Jag kom faktiskt pa i torsdags att de var forsta advent (genom att rakna hur manga helger de va till jul, annars hade jag aldrig kommit pa det)

Sa vad hander hos er over advent? Ni kan aldrig gissa vad jag ska gora ;) Haha det ar knappt sasom jag vet men ja, det blir i alla fall att stada barnens rum som jag lovade! Har ska det rensas om alla nya julklappar ska fa plats ;} o sedan ska jag nog inte gora mkt mer! Suck. Idag kommer familjen hem, men de kommer ta sin lilla tid for dem, sa jag beraknar nog inte ha de hemma foren sent ikvall! Ska bli mysmys att fa hem dem igen! Inte samma sak att bo sjalv i detta hus utan dem!

Jupp, nu blir det frukost, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0