ÅÄÖ

Jupp, nu sitter jag inte hemma på min egna datorn vilket betyder att jag har dessa svenska (jobbiga) bokstäverna ÅÄÖ. Haha!
Man blir alltid lika välkommen när man ska sitta barnvakt hos mini a. Suck, det gör nästan ont. Mini a vet att när jag kommer då ska mamma eller pappa bort, vilket leder till stortårar! Suck....! O jag som verkligen inte gillar när barn gråter. Det gör ont att se dem ledsna o så är det jag som får honom att gråta. Inte rättvist det här. Men väl när mamma o pappa har gått, då är det ingen fara. Vi kan läsa, leka, bus o såklart sova. Det som gör allt så mkt lättare. Men nu känner jag lite panik. Vi måste snart gå, för att jag ska vara hemma o passa mina egna barn o han sover fortfarande. Ja vad ska man göra då? Jag avskyr att bli väckt, värsta jag vet!
Jag ger honom tio min till, sedan får onda miss C komma fram ;)
Vad gör ni idag? Gud vad jag saknar myset från lördagmorgonen. Fan ta Vanessa att hon väckte mig o drog mig hem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0