12.15 Spinning!

Iiih, jag vet inte om jag ska vaga bege mig ivag! Jag tycker det ar ganska trakigt att ga till gymmet o trana pa cardio maskinerna i tva timmar sa jag forsoker ga pa nagra grupptraningar, sasom yoga o dans, sedan har jag ju Sam tva dagar i veckan med =)

Eftersom jag var sa otroligt seg blev det ingen motion o inte i mandags heller da jag levde pa piller pga av smarta. Ja tva dagar denna veckan har jag bara tranat, ungefar 7 timmar redan gjort. Sa mina 10 till 12 timmar varje vecka ar ju trots allt snart gjorda ;) traning traning, det gillar vi!

Da det ar Thanksgiving helg o en storhelg har de andrat lite pa gymmets schema o jag har tidigare pratat om att ga pa spinningklasser, men aldrig dragit my ass dit! Jag har varit for feg eller sa har annat kommit upp! Hmm, men nu kanner jag verkligen att jag maste gora ngt. Jag maste pa spinning o jag ar sa nervos att jag nastan skiter ner mig...! Gah, men som sagt, jag har ju haft Sam en forsta gang, jag har gatt pa olika Zumbaklasser o jag gick in till yogan for forsta gangen med o jag lyckades! Fast da har man ju bara arbetat med sig sjalv o kroppen som sitt redskap, nu ska man fan sta pa en javla stillastaende cykel! Gah... toabesok snart kanske?!?! Sa nervos som jag ar! PLUS DA KANSKE MAN SKA LAGGA TILL ATT MIN KARA GEOVANNY HALLER I LEKTIONEN! Han ar stor av muskler....... + lite till..... = kan kannas awkward!

Oj, vad tiden springer vag! Fan kan inte mina klader bli torra snart (hehe, hade glomt att tvatta mina gymklader, mumsiga var de kan jag saga - NOT!!!) o jag behover frukost i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0