Utgång på en söndag!

Jupp allt är då galet här borta. Eller rättare sagt det är det inte. Ni i Sverige har varit lediga sen i torsdags o vi här borta är lediga på måndag pga memoriel day. Fråga inte vad det är. Krig helt självklart. Men i alla fall, det betyder att man kan festa ikväll, speciellt om man har huset för sig själv o underbara flickor o pojkar att gå ut med! Blir nog depond circul ikväll =)

jag hade hoppats på The Park eftersom Sam har rekommenderat det så men ja en annan helg kanske.

idag har jag shoppat med Vilma med. Hur kul som helst. Jag bara älskar Victoria Secret underkläder!! Helt såld! Har även handlat på Express (bilder kommer uppdateras) o lite smink. Emma klagade över mitt smink! Känn er förnedrade om ni är värre än mig :P haha sorry!

Nej nu ska vinglaset tömas o taxi anropas! Hoppas eran långledighet har varit underbar. För det har min varit o kommer bara försätta!

Love CL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0