Torsdag 7/5 - Karaokebar!

Torsdagskvällarna har man nog börjat bli stammis i Vienna med karaoke med flickorna. Allt fler killar som vi möter, möter upp oss o gör kvällen till en underbar kväll med mycket skratt, hesa röster o otroligt goda margaritas!
Ja, det var bara andra gången för mig igår, medan för Monica o Ansku är det uppe i tre. Det är en otrolig bar o alla är lika goda o glada. Inga bråk, ingen som buar för hur kast vissa sjunger o vissa sånger sånger som kommer åter efter förra gången som alla helt hysteriskt älskar. Det finns en stamkund som heter Bill, en man runt 50 60 år kanske som kommer dit o sjunger "I love this bar". Riktigt bra på sjunga är han o bjuder på sig så det står härliga till!
Nej det är inte en gammal äcklig gubbe. Det är en mysig gubbe med lite skägg, glasögon, lagom onykter o med en charm som gör att alla i hela baren tjuter när han sitter på sin stol med micken i sin hand. Jag hade aldrig hört sången tidigare o skulle nog aldrig få för mig att lyssna på den, men nu så älskar jag låten samt I love this bar in Vienna!

Här är lite bilder från gårdagen!

Monica and IMonica, Scott, Ansku o some guy!Jimmy and IServitrisAnsku and Monica - My singing ladies!Scott!Bill



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0