Tiden som inte finns!

Ja det känns som det i alla fall. Jag vet inte vart tiden tar vägen. Det bara försvinner för mig eller så är det jag som inte är tillräckligt effektiv. Det går la att diskuteras.

Det har varit en del mer att göra på "jobbet" men ingen fara för min del. Jag älskar mitt jobb o jag är tacksam för att jag har det så bra o man märker att man är behövd o familjen är tacksam för det jag gör. Det gör då jobbet så mkt lättare trots att det är svårt att se detta som ett jobb!

Det är mkt träning på mitt schema under veckorna o en del bbs (barnvakt) att veckodagarna bara flyger i väg. Kan knappt förstå att det är snart sommar! Visserligen har vi haft väldigt dåligt väder. 6 dagar med dåligt väder nu i rad. Det har då inte regnar varje dag men det tar på krafterna att inte se solen. Man blir ju så mkt glader när solen skiner :)

Helgen ser rätt bokad ut också. På torsdag blir det förhoppningsvis kareoke i Vienna (inte Wien utan en stad i Virginna!) fredag, movie(?) lördag ska jag hjälpa till på ambassaden med deras EU dag o på kvällen blir det germanparty i Maryland. Söndag, ja det får jag se vad det blir. Denna tränaren som jag berättade i tidigare inlägg vill verkligen träffas o göra något. Suck det är skitjobbigt. Min instinkt säger att jag borde träffa honom för han kan vara en jättebra vän men samtidigt säger min instinkt att jag ska fly fältet! Shiiit, men jag vet i alla fall vart jag står i känslomässigt sammanhäng o bara det är ju en bra sak! Haha!

Jag märkte idag att man blir allt mer o mer igenkänd  på gymmet. Ytterligare två tränare har bröjat hälsa på mig o en prata med mig idag (de är söta må ni tro!) Nu är det bara en till tränare som ska hälsa o han är en riktigt badboy (i alla fall till utseende)! Så praktiskt taget är det fem tränare som hälsar o pratar med mig, två lite på gång o en ger mej ett hej o ett leende, väldigt smickrande. Kan ni förstå att jag trivs på gymmet eller? Sedan är det då den här badboy som ska komma in i mina klor! Haha som jag låter!
Sedan finns det en liten karl som har märkt mig med. Eller ja två, fast bara en som har fastnat hos mig. Haha, han är hur mysig som helst o alltid lika impand av mina prestationer.
O nej min träning är under kontroll o jag övertränar inte än. Tro ni verkligen att jag kommer kunna det med så många ögon? Tränarna är väldigt medvetna o omtänksamma.

Ja, nu är klockan tolv igen. Måste säga att jag kommer allt tidigare o säng för varje natt. Förstörs väl på torsdag igen. Mitt mål är väl att komma i säng vid halv tolv med släckt lampa. Det är allt något att kämpa för.

Nu ska jag släcka o krypa i kojs. Det är alltid lika svårt att komma till sängs o otroligt svårt att kliva upp. Suck, varför behöver man sova egentligen? Skulle kunna ge nästan vad som helst för att slippa sova. Tänk att man sover bort ca 25 år....!

Godnatt /god morgon, hoppas ni sovit gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0