Söndag

Idag fick ajg sova ut! Hur skönt som helst må jag säga. Även om jag somnade vid två vaknade jag själv klockan kvart över tio o låg o drog mej lite fram till elva. Vet ni vad jag gjorde sedan då? Tro det eller ej. Jag städade mitt rum, plus att jag ändrade om lite i det.

Tvättat mina kläder, sopat golvet (dammsugaren får komma ner imorgon på besök om det hinns), plockat i ordning i alla mina hyllor, dammat av (behövs torkas av med, men det får vi se i morgon det med), vikt mina kläder o gjort i ordning i mina låder(kaos var det ja). Det är riktigt fint i mitt rum nu. Städningen var behövd, fast går man in i några av de andra au pairernas rum, var mitt rum hur rent som helst så då undrar man hur mkt de kan finna om de städar ;)

Sedan fick jag lunch av K o sedan bar det av till en konstutställning. Barnens kompisars mamma skulle hålla en o hon är otroligt duktigt. Jag hittade fem sex stycken som jag mer än gärna skulle vilja ha. Den billigaste var bara för 350.... DOLLAR. Hur mkt som helst o den var megaliten. Jaja, jag ska bli känd som alla vet o kommer ha råd med dem. Riktigt fina tavlor. Se om jag kan hitta hennes sida på nätet så kan ni gå in o kolla ni med kanske.

Efter det så åkte jag o Ulrika hem till mig. Vi lekte lite med barnen, pratade med K o jag testade sushi! Iiih, var helt nervös i början men det var ju faktiskt riktigt gott =) mums. o det ska väl vara nyttigt med!

Kvällen har då gått åt att städa lite i köket o såg på 8 mile samtidigt. Sedan har jag faktiskt varit inne på facebook, men inte på Farm town! Jag är imponerad faktiskt.

Det är fler saker som jag kommer att uppdatera om, som hela Tiias sista dagar, spinna av ögonbryn, mål o mycket mer. Se om jag hinner skriva ner lite i morgon. Ska verkligen försöka lägga ut lite bilder o så med.

Godnatt med er/god morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0