Skyfall!

Ja, här kan det verkligen regna om man säger så! Om ni har ett Jurassic Park o kommer ihåg hur det verkligen ösregnar när den "tjoka" mannen kör! Typ så var det, fast fem ggr värre. Det går inte att överdriva med detta skyfall som jag just har kört i. Det är som om himmeln bara öppnar sig, halva havet bara faller ner.

Det var en otroligt skön känsla (konstigt nog). Först är det bara lite lätt regn sedan på High Way bara vräker det ner. Bilar kör i 20 mph o alla har varningsblinkis på. Första gången amerikanarna är vettiga i trafiken. Läskigt nog så blev jag omkörd på båda siderna av två lastbilar o det är inte kortnosiga lastbilar utan de är gegantiska! Det var hur otäckt som helst! Gah!

Mitt ute på High Way så blir det bara tvär stop. Jag vet inte vart vattnet kom ifrån, jag såg inte någonting, det är som någon sprutar vatten från en brandbil, o de är de längsta sekunderna i hela mitt liv. Allt så mkt kan gå igenom sitt huvud då!

Tur hade jag Vanessa, Monica o Vilma med mig! Shitt, hade nog skitigt på mig annars. Resan hem från Vienna gick jättebra, tog bara 50 min, i vanliga fall tar det 20 25 minuter kanske. Hade en trevlig kväll på Carlos O´Kellys. Sjöng inget men det får sparas till en annan gång =)

Nu är klockan tjugo i två o imorgon blir det gym för hela slanten. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, då måste man kolla in den ikväll!

2009-06-14 @ 10:36:53
URL: http://highlyplaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0