Rekord!

Det känns nästan som rekord att sitta i sängen, klar o redo för natten kvar i elva. Nu är hon lite över kvart över elva. Inte lätt när man ska prata med alla o samtidigt skriva blogg. Suck. Jag som har så många tankar jag vill dela med mig, bilder att visa o saker att berätta om. Jaja, som sagt det får bli en annan dag. Kanske i morgon har jag tid. Om jag kommer till gymmet vid nio, då är jag nog hemma vid tolv o då har jag ca tre timmar på mig att fixa i ordning något med bloggen. Ja, detta kör vi på.

Idag har det varit en bra dag, som alltid =) Folk frågar mig hur jag alltid kan vara så glad. Hmm, svårt att svara på fråga men skulle någon annan leva mitt liv, ja då skulle man förstå. Jag har kommit rätt o jag trivs så bra så!

Något irriterande började min dag med att glömma massa saker som ´gjorde att jag inte kom till gymmet fören tio över tio o då finns det inga parkeringsplatser! Grr, lagom arg på amerikanerna som inte kan köra....! Väl inne på gymmet är Geovanny ledig o erbjöd sig att ha lite kickboxning. Ni fattar inte hur länge har jag längtat efter detta =) Han körde med mig i en kvar, sedan var jag helt slut! Han var rätt impad. Vad kan man säga. Man har boxat mot värre!

Efter det var Ulrika så otroligt snäll o bjöd på underbar god mat. Me like! Kan nog alltid komma hem till henne o få mat. Rena lyxen ju!

Klockan tre så ska man vara på plats o hämta barnen. Idag har det varit fotboll för N så jag o A har lekt på skolgården. Tur finns det andra barn som A kan leka med, som då blir att jag leker med dem med. Är riktigt poppis bland två o tre åringar! De är ju så gulliga o otroligt söta. Kan inte bli annat när föräldrarna ser ut som de gör. Jisses, vad många vackra människor det finns här!

Väl hemkomna strax efter fem var M hemma. Han har varit bortrest en vecka o vi pratade o berättade allt vi gjort o så. Sedan blev det köttbullar o makaroner till middag med broccoli.Efterätt: Svensk godis. Åh lakris!

Kvällen har bara sprungit iväg o jag ska snart logga ut o sova för natten. Ska bli trevligt att komma tillbaka till Sverige i sommar o hälsa på alla! Borde kanske skicka ett brev till mina gamla jobb. Saknar dem otroligt mkt faktiskt! Ja men det får jag ta tag i morgon.

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0