Lördag

Ja, nu har mer än halva helgen kan man säga. Idag fick jag även gå upp tidigt. K behövde lite hjälp med barnen med alla aktiviter o jag fick äran att köra A till balett. Åh varför fick inte jag dansa balett när jag var lite? Så avis.

Sedan körde jag hem till Ulrika o så följde jag med henne till MVS (eller?) där man ska ta körkort. Detta var nog femte eller sjätte gången vi var där. Ett ord - AMERIKANER! De är så noga med papper, eller nej det är de inte. De är löjliga när det kommer till papper. Man ska ha med sig kuvert hemadresserad adress dit där man bor. O det går ju inte med vad som helst. Sjukt löjligt. Vad spelar det för roll om det är bank eller konsertbiljetter? Ursäkta? Sedan var de inte nära att ta hennes brev som jag bad K att skicka från den svenska ambassaden. "Hmm, är det giltigt?" F*ck yeah! Det sa ni ju sist att det skulle duga! Gah. Men nu är det över o hon klarade skriviningen med. Duktigt gjort! Bara uppkörningen kvar på en tom pakeringsplats. Kuggar hon det lär jag nog skratta ner brallorna! ^^

Sedan bar vi till Gtown o gick in till AT&T (grr...) där Brandon jobbar. Haha, han tror vi förföljer honom snart. Jag var där förra lördagen, i måndags o så nu idag. Jag trivs så bra där inne. Han är hur trevlig som helst o luktar jättegott. Jag kom på det att man kanske inte ska prata svenska när man är där inne, i alla fall inte nämna snygg, trevligt, lukta så gott osv eftersom han känner några från den svenska ambassaden o andra svenskar. Oops! CL i ett nötskal :) Ulrika fick i alla fall sin telefon fixad så det var ju bra!

Sedan bar det iväg hem o har suttit barnvakt här hemma. Varit en helmysig kväll med barnen. Popcorn, muffins, chocolate chips o twix. Barnen såg på någon barnkanal som jag tyvärr inte tyckte om, men de får man ta ibland med. Bara barnen har det bra.

Nu ska jag sätta på en film som jag fick låna av Ulrika. En tidig kväll så skönt.

Godnatt/godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0