Klagemål

Ja nu har jag fått klagemål över att jag inte skriver. Kanske dags att jag gör det, sedan fick jag ett annat inlägg, hur mysigt som helst, fast jag vet ju inte vem det var i från men tack får jag allt säga. Det berörde mig =)

Ja, vad har jag gjort idag? Lunchboxar, åkt bil, flörtat med bilprovningspojkar, flörtat med en polisman, kört fel, ätit lunch o lagt ut bilder på facebook (jupp, de kommer hit med - i morgon), skrattat (M är så bäst!), lekt med barnen utomhus i två timmar, tränat - helt tokig i Sam, Maurice o alla andra underbaringar på gymmet, tränat hårt på gymmet dessutom o slutade med att tittade på The hills ikväll. Snabbt o enkelt uppdaterade jag om dagar.

Just det pratade med underbara mamma o mormor lite snabbt idag. Wow, jag är visst efterlängtad i Sverige. Så mysigt att åka dit för hel TVÅ VECKOR ;) Spännande va!

Godnatt,


Pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: frida

2 veckor, gosh vad underbar saknar dig så mycket, så du fattar inte, men du finns alltid med mig sis min ängel, finns ingen ingen som är i närheten av dig min stjärna, du är sannerligen äkta sann vän<3

2009-05-20 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0