Jag älskar min mamma!

Mor- o dotterband, det tror jag stenhårt på! Jag har tänkt o tänkt o känt efter, vad har jag lagt mitt bankkort o mitt smarttrip o internationella körkort? Shiit vad ligger det?

Efter många om o men ringer jag mamma o hon ställer en massa frågor o jag säger att jag redan har tittat där! SUCK! Hon sa att hon skulle känna efter o tänka på det. Jag lägger på o springer runt i huset. Först i mitt rum, de måste ligga här. Det känns som de, uppe i köket, hmm kanske här. Matrummet o finrummer . NEJ men jag letar i alla fall. Uppe på andra våning, nope garanterat inte. Springer ner till mitt rum igen o dra ut andra lådan, av någon anledning lyfter jag bara mina underkläder o där, poff, trillar smarttrip kortet o bankkortet! Wow, dom låg i min underkläderslåda! Mamma, du är helt bäst.

Ringer tillbaka o berättar att jag har hittat dem men inte mitt körkort. Mamma säger att jag måste kolla i mina väskor, de ligger där. Nope det gör det inte. Är du säker säga mamma. Ja men mitt riktiga körkort ligger i en av mina handväskor! Helt sjukt vilka band man kan ha, trots att Altanten ligger i mellan oss =)

Tack mamma! Älskar dig! Det finns bara en kvinna som betyder så mycket som du i mitt liv,
o det är du, mim mamma <3


Nu har jag lugnat ner mig lite! Ska åka hem till Vanessa o ha en playdate. Jag ska så bada i poolen idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0