Housewife!

Jag har varit väldigt negativ till hemmafruar, men nu, när man typ lever ett för jag har kommit till välrdens bästa familj, kan jag verkligen tänka mig livet som hemmafru!

Man har sett många hemmafruar på skolan o hur de ser ut. Att människor kan vara så vackra. Alltid fina naglar, vältränad kropp, snygga kläder o inte tala om skor! Wow, jag skulle så vilja ha hundratals med skor. Sedan är det någon som tar hand om barnen o hushållet o glöm inte maten. Ja nu är det inte så att man ska lägga barnen på hyllan men att man har någon som hjälper till, det gör jättemkt! Sedan om man har en Nanny som är lika trevlig o underbar som jag (självogd, det ska man vara minst en gång om dagen!) så kan det inte bli bättre liv.

Eftersom jag är ledig mitt under dagen har jag tid med min träning, samt även pga av bra betalning så kan jag unna mig lite massage o skrubb o lite såna finheter. Kläder o skor, nja det ha jag inte kommit in i än. Eller skor kan jag inte necka att jag har köpt redan. Fast Gucci o prada o LV det får vänta tills man kanske blir hemmafru. Fast om jag ska vara hemmafru då går många drömmar i kras. Ja nu är jag i alla fall en Nanny o har det underbart!



Man kanske inte behöver bli en desperat hemmafru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0