Forbidden love...

... is the most greatest love of all...





Människor söker ofta efter det förbjudna. Det är det som en drog som kommer till oss. Är det uppmärksamheten man söker eller är det något annat, spänningen som det förbjudna som kommer med.
En oförbjuden kärlek, finns det något mer spännande? Jag tror inte det. Som tidigare nämn, kärleken är blind o man vet aldrig när den rätta kommer. Gammal eller ung, stor eller liten, vit, gul eller svart. Plötsligt står den vid dörren o knackar på.

Min största fasa med kärlek är nog att jag skulle falla för någon som liknar min pappa. Det sägs ju att man ofta hittar en som liknar pappa o ja, de senaste man har sett stämmer det in. Kanske nu när man är här o man inte har sitt inflyttande från sina föräldrar så kanske man kommer undan. Vem vet. Kanske. Trots det så hoppas jag, ovansätt om han är lik pappa eller inte, att han är den rätta för mig.  Jag känner på mig att kärleken för mig kommer komma som en chock för många, allra min för mig själv. Haha, känner mej lite filosofisk idag. Fått mkt att tänka på o lyssnat på låter på youtube.

Nej nu ska jag nog ta o gå ut o sola lite. Har en sån hemsk solbränna!


Kommentarer
Postat av: din sis

Tänkvärt och tankar som jag delar med dig, tankarna väcker även tankar,,, Love you sis, jag längtar efter ett bättre Sverige, det blir de den dagen du kommer på besök<3

2009-05-24 @ 00:07:36
Postat av: mayling

vilken vacker bild:)

2009-05-24 @ 23:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0