Ensam

Jag har huset för mig själv hela helgen. Det är både skönt o sorgligt. Jag gillar verkligen min familj här o trivs jättebra med dem. Kommer känns helt tomt utan dem i tio veckor! Gah hur kommer jag överleva??

Idag har jag umgått mkt med Vilma. Hur trevligt som helst. Skulle egentligen träffat Ulrika men jag orkade inte lämna huset! Helt mysko. Jag kanske inte ville lämna det jag har kvar av familjen :S Hmm, wierd. Jag har pratat med Frida idag hemma i Sverige o även Panne. Hur trevligt som helst det med. Mestadels har jag legat ute o solat idag. Varit 28 grader i skuggan, något varmt men det är det jag trivs med! Jag har fått en sådan hemsk solbränna sedan skolan så jag gör mitt bästa att få bort den nu!

Vilma kom åter tillbaka efter hon hade varit hos Ian ett slag över dagen. Vi handlade mat från Wholefoods o åt här hemma hos mig. Vi väntade på två andra tjejer men de dök aldrig upp. Synd det :/ Bättre tur i morgon! Jag o Vilma har verkligen pratat djupa saker, o det var skönt att få göra det. Den första jag har öppnat upp mig för här o Vilma är så himla söt av sig! Skönt att ha en easy going vän att vara med.

Nej nu är klockan alldeles för mkt. Redan 2;24 o det är verkligen dags för sängen. Godnatt med er alla! Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltid lika trevligt att snacka med dig sis<3

2009-05-25 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0