Dagen blev...

... Inte som jag hade tänkt mig. Trots det är den lika underbar för det!

Min dag, ja vad kan jag säga. Varit på gymmet i fyra och en halv timma, oops! Jag var där redan 9.10 o så hälsade jag på Mourice, en annan söt tränare fast han är lite kort i rocken så tänk inga tankar! Det visade sig att det var Cardio Dance o självklart vågade man upp sig dit o tränare (en manlig) var en sån Biatch! Fastän det så var det jättekul. Medelåldern var väl runt 35 40 o så kommer jag där på 21! Kan mycket väl kunna tänka mig att fortsätta att gå dit. Träningen i Sverige, hmm, det är ingenting när man kommer hit. De är helt galna! Träningsvärk, det är milt sagt!

Trots att man kände av träningen efter en timma så tog jag mig till cardio o fortsatte i 40 min. Sedan blev det en lång streeching. Jag känner att jag börjar få tillbaka smärtan i min axel (höften o knät, nada problemas =))  så Geovanny gav mej en medicinboll plus tryckte lite. Klockan var närmare tolv när jag var klar. Geovanny rekommenderade att jag skulle gå till massör o det gjorde jag dirket. Min massör heter Pritt, kommer från Estland o han var jättebra. Jag betalade för en timma, men fick närmare 1 timma o 20 min! Hjälp jag har något med män. Jag kanske kan förtrolla dem ;) Lol, nej verkligen inte. Jag är bara trevlig o det är uppskattat.

Nå efter massagen så tog jag en dusch o gjorde i ordning mig. Väl uppe så träffade jag Mourice igen o han sa " Va är du fortfarande kvar!" Jupp, ses ikväll.

Jag hoppas att jag kommer iväg på boxningen ikväll innan jag åker vidare till Vienna i Virginia.


Smiling cus the sun is shining through the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0