Urklipp från min gamla blogg

I´m leaving! 2009-01-18 (korrigerad text)

Jag har fått ett jobb som au pair i Washington DC och jag börjar åker redan 1 mars.

Jag trodde verkligen inte att jag skulle åka som au pair igen. Never in my life, men det blev inte så. Jag sökte ingen familj, men familjen fann mej via U och jag ångrar inte en minut över att du har hjälpt mej med detta! Ni som verkligen känner mej vet hur mkt jag har drömt att få åka till USA och få bo där! Detta är min livs chans och jag vet att det kommer att gå bra! Det känns jättebra med mamman i familj och familjen i sig verkar helmysig. Det som gör att jag känner mej säker att åka är jag vet när jag kan säga nej. Fungerar det inte så kommer jag hem igen och då kommer jag börja studera. Då har jag gett det en chans, men som sagt, jag tror jag inte kommer tillbaka hem, detta året!

Ni som är mina riktiiga vänner - LE - och ge mej denna chans att få åka coh uppleva världen på andra sidan Altanten. Låt mig att utvecklas och låt mig få leva ett annorlunda liv. Ni kanske har sett att jag är rastlös i själen, det är dags för mig att söka nya utmaningar utanför de svenska gränserna, dit inga gränser ska nå.

Jag har varit så osäker men nu vet jag. JAG GÖR RÄTT! Jag vill bara börja packa o boka av på min långa lista med ting jag behöver göra innan jag åker (o den är inte kort ;S)

Jag tror nog att visa vänner kommer jag att säga farväl till, andra kommer jag säga; vi ses snart igen och jag tror att jag kommer återfinna andra vänner. Jag kommer att få en ny vetskap om mig själv och jag kommer lära känna andra människor och en helt annan värld där borta. Unna mej detta, räck ut din hand och hjälp mig att klara det! Det är inte lätt för mig att lämna er, det är det verkligen inte. Jag kommer sakna er så grymt mkt!!!

Älskade vänner, jag älskar, men det är dags för mig att följa min själs väg och möta andra utmaningar.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0