Onsdag den 4 mars

Idag har jag fått arbeta så gott som hela dagen. Inte så farligt faktiskt. Det har varit mycket spelande o mycket byggande med lego det kan jag säga

Igår fick jag en eftermiddag med A och idag har jag fått en dag med N. Det var faktiskt inte helt fel!

Lika kallt ute men inte så mkt snö kvar som tur är! Så eftersom jag fick jobba hela dagen fick jag sluta redan vid fyra, vilket inte var helt fel. Jag bestämde mig då för att ta o komma ut lite. Röra på mig o vad gör inte mitt nya hem bättre än att jag har skogen bakom huset? Ja, ett litet skogsområde som jag tänkte utforska. M är alltid lika snäll o kolla på kartor o skrev ut en åt mig o telefon fick jag med mig med innan jag lämnade huset. Haha, alltid så omtänksam. Det var så skönt att komma ut o det var mkt folk ute i skogen o alla verkar ha sina hundar lösa. Vilken pli de har på dem!

Bjuder på lite bilder. Det blir säkert mkt vackrare när våren slår ut, eller vad tror ni?

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0