Sista kvällen inför flytten

Efter att jag o mamma hade städat ur lägenheten kom mammas väninna som jag även har kontakt med över o vi satt o drack te o pratade lite. Hur mysigt som helst.

Sedan till kvällen kom P över igen o hon höll mig sällskap när jag packade. Även mamma var med. Vi satt uppe vid TV rummer o tittade på melodifestivalen. Det är nog allt jag har sett av medoldifestivalen o det var inte mkt. P o jag pratade inte mycket. Det gjorde inte så mkt, det var bara skönt att ha henne där :) Saknar henne så fruktansvärt mkt o jag hoppas hon kan komma över :) skulle vara så grymt kul!

Kom i säng i ganska hyfsad tid faktiskt, redan kl tolv o utan problem kunde jag somna. Helt mysko, inga dramatiskta känslor hade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0