Information

Tiden här bara försvinner. Det är svårt att förstå att man redan har varit här i tre veckor o två dagar. Helt otroligt. Känns som man har varit här i några dagar samtidigt som det känns som man har varit här hela livet. Jag känner mig hemma, tur det ^^


Jag fick en fråga på min andra blogg vilken blogg man ska följa om mitt liv i Washington DC o det är denna. Jag skapade den förra för att börja om på nytt men det blev ingen bra början. Bloggen är inte bara för er läsare utan också en liknande dagbok för mig. Trevligt eller hur?


Jag vill ta allt från början, dag för dag, eller ja, så gått som.


Läs o njut av mitt liv i Washington DC






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0