Tiden som bara springer iväg!

Ja,nu har jag varit hemma i Sverige i två veckor o imorgon bitti beges det hem till DC =) Längtar så ^^

Gumman min kommer följa med mig hemma, i hela tre veckor! Jag har stora planer över vad vi ska göra. Vi får diskutera allt när vi flyger tillsammans! Jag tar tåget till Köpenhamn imon, måste upp vid halv sex. Oops det är bara om fem timmar typ! Lite mindre. Gumman flyger redan från Gbg. Bara så ni vet är det oftast billigare att flyga från Sverige till DC än att åka från Köpenhamn till DC!!!

Jag har haft det underbart här hemma! Känner mig klyven över vad som är hem o inte! Suck! Båda är mina hem men vart hör jag hemma? Shiit, stora frågor. De får jag fundera på min långa resa till Köpenhamn!

Nu är det dags att sova! Godnatt med er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0