Sommar o sol

Det är så det ska vara! Jag har lite mer än en vecka kvar i USA o jag lever livet ute vid poolen! De säger att det ska vara fullt väder o regn, men än så länge har vädret varit vacker o det är hur skönt som helst. Idag är det 29 grader i skuggan, vem kan klaga?

Jag känner av att luftfuktigheten har börjat komma. Svetten bara rinner! Ugh! Men man har vant sig från gymmet o man får tänka positivt - ALLA SVETTAS ;)


Enda sedan förra söndagen har jag känt mig lite halvdan o igår sov jag nog mer än vad jag var uppe :( Vet inte vad det är. Säkert nervösitet innan flyget. Jag lyckas allt få en sväng av något! Suck. Men det kommer gå bra! Helt klart, Det ska bli så kul att träffa alla o jag saknar Sasha o Nelly o Ludde så satans mkt! Ser hundar o katter på tv men jag har inte kelat med någon på 3 månader! gah!

Nu ska jag försöka få i mig något o sedan ta en dusch! Idag ska jag o A till Ay o leka! Ska bli mkt trevligt. Får lite kvalitetstid med Mi ;)

Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

sverige har premiär precis samma datum, så det är sak samma iofs :)



passa på o ställ frågor i min blogg nu, frågestund! svarar på nästan allt! :) gäller fram till 20.00 ikväll :D

2009-06-03 @ 19:36:46
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0