Snygg o fin till Sverige!

Nu har jag gjort mig fin för Sverige. Jag har vaxat benen, bikinilinjen, fixat läppen o ögonbrynen. Sedan har jag då självklart tagit o gett mig en massage (ont) o fransk manikyr o pedikyr! Hur nice är inte det! Jag känner mig verkligen amerikansk som tänker på mitt utseende hela tiden! haha!

Jag hade träning igår med Sam, EN HEL TIMMA! O jag har då ont i hela kroppen. Har nog inte haft så ont i magen som jag har idag! Shiit Sam. Eftersom det var sista träningen med Sam för våren/sommaren kanten så fick han ett kort o äpple. Han blev så rörd! En kram fick jag med =) Åh, min Sam!!!!! Kommer sakna honom så mkt när jag åker till Sverige! Inte träffa honom på aslänge!!! shiit! Få se om jag tar med mig Frida till gymmet... om hon pallar (A)

Geovanny, suck. Vad ska man mer säga! men men......

På tal om gymmet hade jag o sam verkligen världens bästa samtalsämnen, brasilansk vaxning (hosthost som han gör..... kanske....) o the N word.

Nu är det dags att gå...

Kommentarer
Postat av: frida

klart jag pallar de ;) träning behöver jag:) haha, fast just nu sömn, gahh vilken dag, helt slut, längtar tills jag får se dig, känns helt overkligt, fattar verkligen inte att jag ska få träffa dig inom bara några dagar. Min underbaring<3 ser så fram emot att få spendera 3 veckor med dig! Min sis, min darling, alltid vi<3

2009-06-10 @ 14:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0