Sitter på sängen

... o tittar runt på olika musikvideo på youtube. Suck jag borde fasiken börja packa mina kläder för min resa upp till Dalsland. Jag ska fira midsommar med släkten uppe i stugan! Gud som jag längtar!

Det är som jag har sagt, jag har denna obeskrivliga längtan att få komma dit. Jag vet inte varför. Verkligen komma i kontakt med naturen eller om det är min galna moster o kusin jag saknar. Jag vet inte. Haha, i morgon blir det att vi ger oss iväg, TIDIGT har mamma sagt, men ja, vi är en familj av ANDERSSON så tidigt, finns det ens med i vårat ordföråd ;) Det tror jag knappast. Jag tror vi åker runt nio o det är egentligen tidigt för mig. Jag som har gått upp runt elva tolv sen jag kom hit, oops!


Idag så tog jag en promenad med Panne faktiskt. Innan jag åkte hem till Sverige sa jag till alla att jag skulle ut o gå i den underbara naturen här hemma, men inte fören idag, en vecka senare har jag kommit ut. Vi gick vanliga Mellby, men sedan ville jag gå i skogen så vi hoppade över (ja, vi hoppade) hagen o in i skogen. Så mysigt o så friskt!

Sedan var det tid för mig att gå till frisören. Anette, min frisör, tog ut de sista hairextensions (var 15 kvar!), klippte o färgade mig. För en gång skull blev jag riktigt nöjd. Ni vet den känslan som man har när man går från frisören, man är aldrig riktigt nöjd. Antingen är färgen lite annorlunda som man hade tänkt sig, eller så har man klippt sig för mkt eller för lite. Ja ni vet vad jag menar. Fast idag blev jag riktigt nöjd med min frisyr o färgen. Den är väldigt guldig av sig o jag tror att den kommer bli lite mattare när jag kommer hem till US.

Kvällen var planerad att gå till Bambu så hem till Nonz' för att göra i ordning oss. Panne tittade in så jag fick göra lockar på henne. Nice nice, jag blir allt bättre på detta ;)

Middagen på Bambu var så gott o så otroligt bra sällskap! Thanks my darlings <3



Nej jag tror mamma kommer döda mig imorgon om jag inte sätter igång att packa nu! Shiit, snart ett igen! Suck, jag kommer då aldrig komma in i någon bra sömnrytm denna resan hem till Sverige, men desto bättre kommer det bli när jag kommer hem till DC!

Godnatt, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0