När längtan blir plågsam!

Mamma sa igår att min kusse stor kanske inte skulle komma fören på fredag. Då bara sprack allt! Ska jag överleva att vara här med min lillebror o två plastkusiner samt en kompis till min bror. Alla i åldern mellan 15 tilll 18! Vadå döda mig långsamt.

Efter det skickade jag ett meddelande till kusse stor o fick då svar att hon kommer visst upp idag! Wiee, så härligt! Kära moste trodde de skulle vara uppe till tolv, jovisst tänkte jag. Då måste de åka runt 6 på morgonen o det tror jag då inte att de skulle göra. Jag gissade att de skulle vara här runt två, mer rimligt. Klockan är snart två, om två min, men inte är de här en. De var i närheten av Värnesborg för en stund sedan så snart är de här =)

Bara ett ord: ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0