Lugn kväll...

... blev till en sabbad kväll av brodern.

Jag hade tänkt en lugn kväll framför Tv med en flit o kanske en kopp med varm choklad. Vädret blev något molnigt o det ser ut som det ska börja regna snart. Vad kunde inte ha varit bättre? Men icke blev det som jag hade tänkt. Bara för en stund sedan kom min bror hem med två killkompisar o två tjejkompisar. Suck, o de har blockerat TV o hela soffan. Gissa vad de satte på med, Dupree! Jag som hade tänkt en skräckis! Suck........

Visst är man tillbaka till Sverige, i det gamla vanliga o okommunicerande hem. Jag funderar på att gå över till Pernilla o våldgästa henne ;) Moahahaha, vore nice.


Var ju tur att man inte satt i handduken som man gjorde för typ fem min innan de kom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0