Jetlaggad...

... eller inte!

Känns helt fantastiskt! Känner inte alls av jetlagen. Jag sov typ fem timmar på planet bara, haha. Jag fick sova på fyra säten och det var inte heller helt dumt! Det bästa var nog att jag hade med mig en egen kudde, det är min nyaste resekompis ^^

Frida, my darling, följe med mig hem! Vi kommer ha så sjukt kul! Borde snart kolla på kartor o planera vår resa nästa vecka! Igår somnade vi lite efter tio och gick upp halv nio nio. Jag fick faktiskt slita med att inte gå upp för tidigt. Jag vaknade första gången vid tre och var klarvaken (inte klockvaken (= !!!)  men lyckas i alla fall somna om och vaknade några gånger till under natten men strax efter 8 satta jag igång datorn o började läsa runt lite på FB o andra bloggar =) Helt trevligt att läsa andras bloggar!

Frida steg upp o tog över datorn o jag hoppade in i duschen. Haha gumman min är så rolig eller så kanske det är jag som är det, jag vet inte riktigt. I alla fall, hon är duktig o skriver blogg först o sedan tittar runt på övriga sider. Hmm, kanske man ska börja med, för det är egentligen så att jag är jätte sugen på att skriva lite i bloggen o berätta roligheter för er, men det är andra spännande saker som jag vill titta runt o sedan när jag är klar är jag antingen för trött eller tappat suget att skriva, suck! Det finns bara ett ord för detta o det är : CarroLinne ;) haha..

Have a good one ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0