Home sweet home!

Ja nu är man hemma i DC igen! Nu känner jag mig allt mer kluven än innan! Jag vet i alla fall att jag egentligen inte var redo för resan hem till Sverige!

Jag har haft jättekul med alla hemma och haft det hur skönt som helst. Det är ett hem jag har haft o känner mig hemma i men som någon sa, jag behöver spacen från mina föräldrar, det som sker i familjen blir mer som en iaktagelse än vara en i den. Jag behöver 8 000 mil från dem (eller hur många det nu är!)

Det kändes konstigt att komma hem till DC men det var skönt på samma gång. Så fort vi landade släppte min smärta i mina knän o inte känt av dem sen dess. Helt lustigt, men det kan bero på kylan!

Det är konstigt att vara tillbaka, mina barn är inte här o inte pappan i familjen. Det är bara jag o K o Frida! Skönt att Frida är här ^^ Men det är för lugnt i detta hus. Suck, känns tungt att inte behöva jobba eller träffa mina barn fören i augusti! Känns långt! Men det gör ju att jag ser framemot att börja jobba igen till hösten ^^

11 veckor betald semester är f*n inte helt fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0