Godmorgon!

Klockan är lite över halv åtta o jag är inte alls van vid att vara uppe så här tidigt! Suck, jag vet inte hur många (få) timmar jag har sovit inatt! Alldeles för få. Jag tror jag somnade runt två kanske. Sedan hörde jag att mamma ropade runt sex halv sju men jag svarade inte. Jag ville fortsätta sova.

Nu när jag väl har tagit i mig i kragen för att kliva upp, då är toan redan upptagen, vill ju duscha så man ser lite fräsch ut när man ät ute på vägarna! Haha som Panne sa igår när vi var ute o gick. Shit, du ser ju ut som värsta kändisen. Nja det är man inte riktigt än, men kommer att lämna mina fotavtryck för framtiden. Allt jag bara behöver göra är att minnas, haha (insideskämt nu för tiden!)

Nu är nog mamma klar tror jag. Då blir det dusch, sedan en snabb frukost, platta håret o lite mascara, sedan är CL ready to hit the road!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0