Darlings!

Nu har två av bästa barndomsvänner tagit studenten! Helt otroligt att tiden bara springer iväg o man knappt hinner med att de små barndomsvännerna håller på att bli stora eller nej! DE ÄR REDAN STORA! Shiit, man känner sig inte så gammal men när man tänker på de små småttingarna som är stora, gud vad man känner sig gammal :P Haha!

STORT GRATTIS TILL PERNILLA HEMBJER O ANTHONIA HERNOD SOM TOG STUDENTEN 090605!




Snart är det Sverige som gäller. Är sjukt nervös men även väldigt spännande. Man ska få träffa familj o vänner o kanske få en promenix i Vmo med. Vem vet! Haha!
Jag blir hemma i drygt två veckor sedan blir det av hem igen. Shiit, det är lite jobbigt detta nu. Jag kan inte förneka att Sverige är mitt hem, men samtidigt är USA mitt nya hem där mitt nya underbara o lyckliga liv är. Tack till er alla som stöttar mig i detta! Haha en rolig sak. Jag har valt ut en adress i LA som jag ska bo. Har ingen aning om vad det är för läge. Kanske borde kolla upp det ;)



Detta är min första sommar jag har betalt semester! Helt nice är det. Det är 10 eller 11 veckor som jag är ledig o det är inte fy skam om man säger så!

Min sommar ser ut så här:
* Sverige - två veckor
* Min älskade vän Frida åker med mig tillbaka hem (24/6 - 15/7)
* Mothers vingard på semester hos Vanessa. (Ligger lite högre upp i US, ovanför NYC)
* NYC med Ulrika första veckan i Aug.
* Ev. resa till LA, Kanada, Maimi eller Mexico
* Utforska städer/stater närheten av DC.

Min sommar är späckad. Ser så framemot detta. Klart kommer jag ligga mkt i poolen o hänga nere vid The Mall! 

Kommer sakna min tokfamilj förstås o mina tokbarn! Haha! Vi har så otroligt kul ihop. Nu skulle bara ha sett igår! Vi lekte monsterleken o jag är inte den som kan hålla mig för skratt! M var helt otrolig på grimaser o K var helt förstenad o barnen, de använda alla konstiga ord från himmel till jord o gjorde allt för att få en o skratta, vilket inte var svårt ;) Haha, jag är kommit så rätt! Bara tanken att lämna min familj om några månader gör så otroligt ont!!! De är vänner för livet o minnen som ligger nära hjärtat!


Nu sitter jag faktiskt barnvakt hos A o J med Lilla a. Hur mysigt som helst o väldigt lätt. Nu har jag varit på internet ett tag. Tror faktiskt det är dags för en film nu. Jag köpte två nya filmer. Gissa vilka!

Jupp helt riktigt - Step up o Step up 2 ;) Haha!


Hoppas ni har haft en bra nationaldag! Det har jag klart haft =) Utan alkohol dessutom!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0