Anlänt!

Nu har vi kommit fram till Gustavfors, Dalsland!. Det är skönt att vara hemma på något vis, men visst saknar man det praktiska livet i DC.

Jag o min kusse stor får ta övervåningen! Om då inte min käre morbror o hans sambo kommer på fredag eller lördag. Det är deras lilla rum eller hur man ska säga. Jag trivs jättebra här uppe o det finns många vackra minnen. Jag vill bara springa ner till kanalen o hoppa i o bara minnas minnas o minnas de tider då man var liten. Fast nu är jag alldeles för frösen av mig så jag får nog allt vänta med att bada.

Jag har stora planer för mig o min kusse stor. Imorgon när alla kommer så har jag tänkt att vi ska ut o paddla. Hur roligt är inte det. Jag kommer ihåg när vi paddlade med skolan i sjuan tro jag det var. Jag paddlade med Malin o Jessica o gud vad kul man hade då! Det finns många vackra sjöar o öar här omkring o lite paddling blir ju motion så jag bara längtar tills kusse stor kommer =)

Det kommer komma en drös med människor hit. Stackars vårt lilla hus, hur ska detta gå. Jag vet inte hur de har planerat med sovplatser. Helt säkert kommer vi bli 11 stycken men det kan lika väl bli upp till 19 stycken! Shiit. Undra vad grannana kommer säga. Tur väl har vi bara tre stycken, haha! Släkten Andersson har kommit till stugan o då vet man aldrig hur det blir ;) Oops. Jag har faktiskt en ganska så skön familj o släkt, det kan jag inte neka. Oh jag är helt upp i varv nu. Jag vill att  midsommar ska börja nu!!!



Mamma har lite problem med gräsklipparen o trimmen, haha! Ser lite roligt ut. Vi har fått handklippa runt huset. God vad jobbigt det är! Jag är så glad att jag lever på 2000-talet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0