Vykort

Vykort är nog det roligast man kan få, eller ja efter handskrivna brev. Det är däremot svårt skriva alla dessa vykort! Jag köpte tio kort idag i Oakbluffe men så när jag kom hem till huset märkte jag att det var alldeles för få, tio st! Så jag satte mej ner o skrev upp alla som jag borde skicka till o det blev 19 stycken o det har kommit upp tre stycken till som jag borde skicka till.

Jag saknar alla hemma i Sverige o alla finns de i mina tankar, de kommer o går, så det är lika bra att skriva upp alla namn o pricka av så att man itne glömmer någon. Det är inte så att de är mindre värda, utan man har så mkt här. Jag har mitt egna liv här i Amerika, men jag håller även fast i mitt liv hemma i Sverige. Det är inte det lättaste att göra.

Nu ska jag bara skriva klart de sista fem korten, sedan blir det en liten filmstund med Netflix.

Godnatt,

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0