Väder

De har lovat att det skulle vara klarblåhimmel idag men det är det inte. Det ska i alla fall vara varmt ute. Kanske det kan klarna upp. Jag vet inte riktigt vilken strand vi ska till idag.

Jag skulle jättegärna vilja åka med familjen till den privat medan Vanessa tycker att hon inte orka med familjen. Det  börjar gå mig på nerverna hur hon kan se på familjen så negativt. Jag försöker se till hennes sida hur hon ser familjen, men det är svårt. Jag försöker minnas hur jag kände mig i Schweiz, men de känslor jag hade där kan inte liknas henne, inte ens i närheten. Ja det är svårt.

Det verkar som hon är på dåligt humör också, jag vet inte varför. Jag trodde inte amn kunde vara negativ hela tiden, men hon kanske känner detsamma fast tvärt om med mig - nästan positiv hela tiden med ett leende på läpparna.

Ja jag får se hur jag känner mig efter onsdag......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0