Radiostation

När man ligger ute vid pool är det alltid något som saknar! Musiken! Kan man bli mer tokig? Tur så visade Nona mig hemma i Sverige att man kan göra sin egna spellista på youtube (om man är medel) o det var ju ett bra sätt, men jag förstår mig inte på hur man kan få den att gå runt, suck!

Tur så har man andra kompisar här i DC som kan allt med musik o har hur nice musiksmak som helst o då pratar jag självklart om Monica! När hon var här i torsdag så lyssnade vi på musik via hennes blackberry o det visade sig så att vi lyssnade på en radiokanal utan reklam (det är storslaget här i Amerika). Sidan heter Pandora där du själv kan skriva vilken artist eller musik du gillar så skapas det automatisk en spellista för dig. Helt nice!!!

Så nu är mina dagar vid poolen räddad - Good music, nice weather and the pool, this is my summer 2009

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0