Oops, tiden springer

Inte nog med att jag tog en rejäll sovmorgon, så har tiden sprungit iväg för mig nu!

Det är nog tid för att ta en snabbdusch o klä mig så jag är i tid för att hämta Nona på flygplanet! Wie, det ska bli så trevligt att hon här hos mig!

Jag har bett om förlängning o jag hoppas jag får stanna här till nästa sommar. Jag hoppas att de ger en möjlighet för mina syskon att komma över o hälsa på mig, även min mamma o hennes vännina samt även Panne. Det skulle vara så roligt att visa henne det liv jag lever här.

Det finns många som jag vill bjuda över, men jag kanske få inse att det inte kommer ske, men någon gång kommer de vänner jag har i Sverige att se mitt hem här i Amerika....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0