Ny morgon, nya äventyr

Idag vaknade jag till ett ganska tyst hus. Mr Lover som sonen kallas, jag vet inte varför, sjunger om o om igen I am a rockstar, dududu. Haha det är rätt gulligt.

Igår var det hur mkt båtar i viadukten som tutade med nu hör jag vattnet slå mot stranden, vinden som brusar i löven o fåglar som kvittar. Det känns så harmoniskt. Jag sitter själv på Vanessas säng o skriver lite. Hon börjar jobba klockan nio. Det ger mej lite egen tid! Det är rätt skönt.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra för något kul. Det är inte precis det bästa vädret, eller alla väder är ju ju bra men detta är inte för sol o bad vid stranden. Imorgon säger de i alla fall att det ska bli fint väder. Det får vi hoppas på. Jag tror vi ska göra något som heter camp, jag undrar just hur det ska gå till. 

Det kanske är bäst att jag gör i ordning mig nu så att jag kan joina dem. Sprida Svenskpositiv energi ^^

kärlek, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0