Nu bär det det av!

Min vän Vanessa bjöd upp mig till Martha's Vinegard o nu bär det verkligen av. Jag blir borta till nästa onsdag. Känner som en evighet. Jag tycker om mitt liv i mitt stora hus o jag älskar sängen jag sover i. Känns faktiskt rätt jobbigt att åka, men jag tror att jag kommer ha jätteroligt!

Jag älskar havet, jag älskar solen. De är två saker jag kommer ha. Jag är lite nervös att stanna hos Vanessa värdfamilj, föräldrarna tycker verkligen om mig, ingen aning varför eller hur. De har bara träffat mig två gånger praktiskt taget! Men de betalade för min biljett där jag ska betala en liten summa plus en barnvakt ev.

Resväskan är packat o handväskan fylld, nu ska jag bara komma på hur jag kan ta mig till flygplatsen ;) Jag flyger fån Regan, den nationella flygplatsen här i DC. Gud så nervös jag är!!! Gah!

På torsdag nästa vecka kommer Nona till mig o ska vara hos mig i två o en halv vecka, det är något att se framemot!! Saknar verkligen henne såsom jag saknar Panne o Frida.

Nähe, packa det sista, sedan får jag allt bege mig!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Panne

jag vill också hälsa på!!!!!!!!!!

2009-07-29 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0