NCIS

Jag har då inte gått till gymmet idag, inte heller har jag gjort något nyttigt!

Idag har jag praktiskt tagit bara legat i sängen. Tur nog så var jag duktigt o körde Vilma o hennes bror till flygplatsen, som jag nämnde tidigare. LA, åh, jag vill dit med! Men den tiden den kommer snart den med ^^

Jag tror jag har sett 10 12 avsnitt tror jag! Gah, de tar ju aldrig slut! De ska visst vara 25 avsnitt på säsong 6. Jag kan inget annat än att säga att jag älskar serien! Tony är so hot o Gibs är så isig, fast jag tycker nästan han har börjat smälta lite. Faktiskt! Ja, säsongen är helt underbar. Fast jag kan inte riktigt förstå människor som kan se en serie i ett. Jag känner att jag har börjat tappa det lite. Uttråkad om jag säger så! Kanske dags att stänga av o lägga sig.

Jag har tänkt att kanske åka till OC i morgon. Skulle vara underbart, men något skulle saknas. Suck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0