Martha's Vineyard

Igår kom jag till ön Martha's Vineyard. Jag ska vara här till nästa onsdag hos min vän Vanessa. Hon är en au pair hos en familj i DC men som har sin sommastuga här. Det är verkligen jättefint med havutsikt o alla båtar som kommer in o ut i viadukten.

Igår när jag kom så var hon av för tre timmar, så vi la oss på stranden nedanför deras hus o bara slappade. Riktigt nice faktiskt. Sedan träffade jag familjen o vi hjälptes åt med kvällsuppgifterna. Det fick mig att sakna min familj som är i Sverige just nu, men jag kan inte klaga på att jag har 11 veckor semester =)

På kvällen så åkte vi till ett mindre samhälle där vi åt supergod glass o bara gick runt. Tyvärr var jag aning trött eftersom jag inte är van att gå upp vid 8 längre. Gud hur ska detta sluta! Haha.

Idag har vi faktiskt inte gjort så mkt, eller jo jag har kajakat för första gången i mitt liv. Jisses, det handlar verkligen om balans - big time! Vi har lekt med barnen, eller snarare jag o så har jag skrivit ett brev till mina barn! Åh... jag saknar verkligen dem! Jag längtar till hösten, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0