Lördag

Jupp, då var det lördag igen. Egentligen känns det inte som jag har någon koll på dagarna. Hur vet man när det är helg när man har semester? Jo när alla andra är lediga med =) Smart, eller hur!

Nu är det bara fem o en halv vecka kvar tills jag börjar jobba igen! Då betyder det att jag har haft semester i fem o en halv vecka! Wow, tiden den springer verkligen iväg...

Iofs var jag hemma i Sverige i två veckor sedan har min Sis varit här i tre veckor o nu har jag varit själv i snart 72 timmar. Ja tiden den bara försvinner. Jag som tänkte att jag skulle vara duktig nog att gå till gymmet, men icke! Jag blir lite sur på mig själv för att jag inte går o främst egentligen för att jag inte går upp på morgonen! Tio idag! Gah, jag borde vara uppe kl nio, men det känns som om jag inte har något att göra, men det har jag - GYMMET! - Nej nu får det bli skärpning här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0