Le Weekend

Hej alla bloggläsare!

Hur har eran helg varit?

Min har varit väldigt lugn, på ett bra sätt förstås! Jag har egentligen tagit det orimligt lugnt sedan Frida åkte. Det är som om allt bara lämnade mig. Min lycka, min glädje, min ork - ja mitt allt!

Men i alla fall helgen var det jag skulle berätta om. I fredags var jag ju lagom rolig, så jag spenderade hela min dag framför datorn, NCIS så klart! I lördags så kom både Niina o Ulrika över. Vi, eller jag o Niina. Jag kan säga att Ulrika lär nog inte sola på ett par år såsom hon brände sig när vi var i OC. Nu är hon inte röd i alla fall, men hon fjällar så att det blöder! Jag kan tänka mig att det gör ont! Ja, så Ulrika satt i skuggan o läste en bok, jag låg i solen (bloggade emellanåt) o Niina låg på magen o läste tidningar. Självklart var det bara jag som badade! Jag skvätte lite, men bara lite ^^ Inte så mkt att Ulrika gick in o satte sig.

Valet var att åka till en pyjamasparty hos Ian eller om vi skulle gå på bio. Lagom trötta efter att ha varit i solen hela dagen (det tar verkligen energi, jag förstår inte deta - sol o shopping, resa sömndosen) så blev det BIO! Vi såg Ice Age 3. Ice Age är filmer för sig själv! Sedan drog vi till en italiensk restaurang. Jag älskar den så mkt, men vi hade en otrevlig servitris! Väldigt synd!

Söndagen låg vi alla till sängs länge. Niina drog o shoppade medan jag blev kipnappad av Ulrika, efter att jag hade fått göra i ordning mig. Vi åkte på bio igen, så klart! Helt underbar helg som sagt, men en lugn sådan!

Idag såg vi Harry Potter o halvblodsprinsen. Väldigt bra, det känns som man kom hem igen. Alla kända melodier som man är uppvuxen med o alla kända ansikten. Ja, alla goda barnminnen kom tillbaka!

Nu kanske man ska sova, snart två är klockan. Suck, att jag har vänt på dygnet som jag har gjort!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0