Irriterad

Okej, jag är på en ö som heter Martha's Vineyard o inte Martha's Vinegard ;) Äntligen har jag fått min dator tillbaka. Jag vill inte sitta o skriva på den när Vanessa frågade om jag kunde ta med mig min dator. Självklart tar jag med mig min dator vart jag än åker, typ i alla fall. Nu har jag försökt att blogga i två timmar men lyckligtvis så tar hon tillbaka den för att skriva något på facebook. Jag kan säga att det går en på nerverna! Riktigt ordentliget!

Jag känner mig dum när ja sitter på datorn en liten stund o hon tittar bara på mig. Jag känner mig stressad, men att hon själv kan sitta i timtal när jag sitter o försöker göra annat, läsa tidning, skriver lite tankar på ett papper eller måla, ja jag försöker få tiden att flyta iväg så jag kan ha min dator tillbaka, gah, det går mig på nerverna. Bara nu när jag har skrivit detta inlägget så har hon stört mig typ tre ggr, men men. Det får la gå. Kanske är jag för snäll, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0