I just love the pool!

Jag är riktigt tacksam för att vi har en pool! Det kan bli riktigt varm här i DC o då är det skönt att svalka av sig lite. Nu ligger vi ute o solar. Ja Frida hon steker som vanligt med sin kokosolja o jag sitter på poolkanten med mina fötter i vattnet. Jättekallt men lite värme kan man sätta på en liten stund. Det ska visst vara svindyrt att värma upp poolen!

Mina fötter behöver verkligen få en liten fotbehandling! Jag har grymt ont i mina fötter! Jag fick skoskav första dagen av min MBT skor vilket gjorde att jag fick gå i flippisar i två dagar som har skavt sönder huden mellan tårna, det gör riktigt ont! Sedan har jag värsta stora blåsa under hälen så jag skulle inget annat än att hoppa på kryckor nu tills min vänsterfot är hel!

Detta gör ju även att jag inte kan träna, suck! Det är skittuft att bara ha kunnat tränat en gång på fem veckor! Men det får bli lite bättre med detta. I Augusti sedan när Nona har åkt hem ska det bli seriöst med allt. Viserligen kan man väl börja med maten nu ;) haha! Frida o jag får sälta nu de sista dagarna hon är så som vi har slösat massor massor med pengar ;) Haha nä så farligt är det kanske inte!



Bad o sol o nice sällskap! Kan en fredag bli bättre ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0