Hej Bloggen!


Jag är verkligen hur kass som helst på att skriva, det är precis som det tar stopp någonstans! =/ Idag har jag varit i Ocean City, tre timmar från DC ungefär, o det är hur vackert som helst. Synd bara att det var så många gräsklippare där. Det är äckligt när de glor på en, de är så sliskiga! Blää! Äldre gummar borde ha bättre hyfs!

Det har varit sol o bad, varm sand o underbart sällskap. Det var jag Frida Ulrika o Niina som åkte. Sjukt trevligt umgänge är vi! Vi går alla ihop hur bra som helst, alla kan prata med alla. Man är ingen mittpunkt för att få alla nöjda utan man kan relaxa, precis som man ska göra när man är med vänner.

Vi har nog alla fått lite färg på oss idag. Jag har bränt näsan helt klart men övriga delar av kroppen har klarat sig trots den gassande solen. Kanske kan bero på att jag var mest i havet. Jag bara älskar vatten. Jag var nog en sjöjungfru i mitt förra liv, men tyvärr kanske de inte finns, vem vet, så då var jag nog en delfin ;)

Det var grymma vågor, haha så lätt road man är egentligen. Sedan grävde vi ner oss, i alla fall jag, Frida o Niina. Ulrika var den som tog kort. Se om jag kan få lite bilder som man kan lägga ut sedan :)

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0