Hej Bloggen!

Det är allt svårt att gå upp på morgonen. Jag förstår inte detta. Klockan är halv tolv o jag ligger fortfarande i sängen. Frida är nog nere nu tror jag. Jag vet inte vad hon gör. Kanske facebookar på stordatorn eller är dukig o fixar sig till Pentagon city.

Snart ska Frida åka hem, jag vill inte prata om det! Det är för jobbigt! Vill inte gråta när hon är här för jag är så glad över att hon är här! I alla fall ska vi till Pengaton City, ett jättestort köpcentrum på fyra våningar o mega många affärer! Det är så himla fint!

Eftersom pengar är lite under det vanliga så får jag bara köpa ett par flippflopp o läppglans. Suck, inte kul men inte kul att inte kunna leva resten av månaden. Det kommer mer shoppingdagar, helt klart! Idag är det Fridas dag =)

Hörs senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0